ساخت بک لینک

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سایبان های آفتابی Roché سفارشی هستند ، بنابراین ما می توانیم تعدادی مشخصات ظاهراً ناخوشایند را در خود جای دهیم. فقط به این دلیل که ممکن است فکر کنید نصب شما پیچیده است ، به این معنی نیست که باید سایبان رویایی خود را قربانی کنید. در اینجا برخی از مشکلات رایج وجود دارد که می توانیم برطرف کنیم. ناودان من از دیواری که دوست دارم سایبان برود می رود اگر لوله کشی در راه است نصب کنندگان ما از اسپیسرهای مخصوص برای نصب سایبان کمی جلوتر از دیوار استفاده می کنند.

 

این بدان معناست که شما نگران این نباشید که کسی مجبور به تغییر مسیر زهکشی شما شود و سایبان شما همچنان می تواند در مکان ایده آل شما نصب شود. براکت چادر سایبان من می خواهم سایبان روی یک طبقه نصب شود (مانند خانه های ییلاقی) هر سایبان در یک سطح نصب شده است ، بنابراین آنها باید به اندازه کافی بالا نصب شوند تا در صورت کشیدن زیاد پایین نیایند. اگر دیوار به اندازه کافی بلند نیست ، نقشه برداران ما براکت های خاصی را توصیه می کنند. اینها به بالای دیوار شما پیچ خورده اند و به سمت بالا ، بالاتر از ارتفاع طبیعی دیوار شما گسترش می یابند. آنها با ارائه ارتفاع اضافی مورد نیاز اجازه می دهند سایبان شما در بالای سقف شما نصب شود. مطمئن نیستم که دیوار من آنقدر قوی باشد که بتواند وزنه را تحمل کند نقشه برداران ما قبل از شروع مراحل طراحی ، بررسی می کنند که آیا دیوار شما می تواند از سایبان پشتیبانی کند یا خیر. این امکان وجود دارد که وزن را در امتداد نقاط بیشتری روی دیوار پخش کنید تا وزنی را که هر یک از سخت افزارها باید تحمل کنند کاهش دهد. گزینه دیگر یک "قاب پست دروازه" است ، که یک ثابت فلزی است که روی دیوار شما نشسته و بیشتر وزن سایبان را می گیرد.

آیا می توان سایه بان را در زیر سقف/سقف یا در نرده ها نصب کرد؟ بله ، و ظاهر نهایی می تواند بسیار ساده باشد. همچنین مزایایی را ارائه می دهد که ملک شما به طور طبیعی سرپناه (و محافظت) اضافی برای سایبان ارائه می دهد.

 

 

اگر این موردی است که می خواهید در نظر بگیرید با یکی از اعضای تیم ما برای مشاوره صحبت کنید. برخی سایبان ها ، مانند Markilux 970 با کاست مستطیل شکل ، برای نصب در این روش ایده آل هستند. در جایی که می خواهم سایبان نصب شود ، منبع برق وجود ندارد یک برقکار ثبت نام شده معمولاً می تواند این مشکل را حل کند ، در صورت تمایل می توانیم برای شما ترتیب دهیم. از طرف دیگر ، اکثر سایبان های تبلیغ شده در وب سایت ما با عملکرد دستی در دسترس هستند. این دسته ها دارای دسته میل لنگ هستند که می توانید آن را بچرخانید تا سایبان کشیده و عقب بکشد. اگر می خواهید دستگاه شما در یک فضای باز و بدون منبع تغذیه نصب شود ، این ممکن است عملی ترین راه حل باشد. 

منبع :

تعمیر سایبان مغازه

  • ask paper
  • ۰
  • ۰

در Roché ما سایبان های حیاط را بیش از هر زمان دیگری می فروشیم ، بنابراین ما از اول تشخیص می دهیم که روند زندگی در فضای باز رونق دارد. بررسی جدید روندهای Houzz UK Landscaping Trends 2016 مشاهدات ما را با برخی حقایق و ارقام جالب تأیید کرده است. آنها نتایج خود را بر اساس پاسخ های 1000 صاحب خانه بریتانیایی که به تازگی یک پروژه در فضای باز را تکمیل کرده بودند یا در حال حاضر در حال برنامه ریزی آن بودند ، استناد کردند.

 

این نشان داد که بیش از یک سوم بریتانیایی ها حداقل 6 ساعت را در باغ گذراندند و برای تفریح ​​(50٪) ، غذاخوری (24٪) و آشپزی (20٪) ارزش قائل شدند. بنابراین منطقی است که هنگام انجام یک پروژه در فضای باز ، 59 درصد از صاحبان خانه زندگی در فضای باز را بر سایر جنبه های طراحی اولویت می دهند. مردم مبلمان فضای باز (58)) ، کباب پز (40) ، آتش نشانی (28)) و بخاری حیاط (12)) را برای افزایش سطح راحتی خریداری می کنند. جالب اینجاست که عدم رعایت حریم خصوصی با حصارها ، حصارها ، دیوارها و سایبان ها راه حل های موجود بود. خورشید بیش از حد نیز توسط 50 شرکت کننده به عنوان یک مسئله شناخته شد - مشکل دیگری که روشه می تواند به آن کمک کند. نورپردازی محیط این مطالعه همچنین اهمیت نورپردازی بیرونی در باغ های مدرن را نشان داده است.

 

 

درصد از افرادی که سیستم های بیرونی را به روز می کردند ، در حال سرمایه گذاری در زمینه روشنایی مانند LED هستند. دلایل اصلی ارائه شده برای این تغییرات ایمنی یا امنیت نبود ، بلکه ایجاد محیط و فضای آرامش بخش تر بود. این امر ، همراه با این واقعیت که 58 درصد از نورپردازی فضای بیرونی در عرشه و حیاط و 24 درصد در سازه هایی مانند سایبان و آلاچیق ، ایده آل زندگی در فضای باز را تقویت می کند. 

منبع : سایبان عمودی منصف

  • ask paper
  • ۰
  • ۰

  سایبان های موتوری یا "سایبان های جمع شونده" ممکن است بسیار آسان کار کنند ، اما فناوری که در داخل آن پنهان شده است ، پیشرفته است. در اینجا یک توضیح ساده درباره آنچه که با فشار دادن آن دکمه رخ می دهد وجود دارد. موتور موتور یک سایبان برقی را تغذیه می کند. جدیدترین فناوری قادر است حتی بزرگترین سایه بان ها را نیز حرکت دهد ، در حالی که هنوز به اندازه کافی جمع و جور است که به خوبی در داخل بشکه (غلتکی که پوشش روی آن می پیچد) جا می گیرد. این بدان معناست که تنها سایه بان را خواهید دید (مگر اینکه شما بخواهید لوازم جانبی گرمایش و روشنایی را اضافه کنید - در این صورت نصاب شما یک جعبه گیرنده کوچک به دیوار کنار آن اضافه می کند). سازندگان سایبان به دلیل شکل و طراحی داخلی از موتورهای لوله ای یکپارچه استفاده می کنند. سیم متصل کننده موتور از یک سر سایبان عبور می کند و آماده است تا توسط یک برقکار آموزش دیده به منبع تغذیه شما متصل شود.

 

هنگامی که موتور کار می کند ، بشکه را می پیچاند و پوشش پارچه ای را باز می کند. بازوها به دلیل سیستم کشش فنر یا پیستون های گاز کار می کنند. بسیاری تصور می کنند که جلد را باز می کنند ، اما بازوها به طور خودکار با باز یا بسته شدن پوشش دنبال می شوند. کشش ناشی از چشمه ها یا فشار گاز باعث می شود که آنها به آرامی باز و بسته شوند. بشکه سایبان از نزدیک بازوها بیشتر سایبان های روشه دارای چارچوب آلومینیومی برای استحکام و مقاومت هستند.

طراحی استاندارد پاسیو دارای دو بازو خواهد بود ، اگرچه مدلهای بزرگتر ممکن است سه یا بیشتر داشته باشند. هر بازو شامل دو بخش اصلی است که توسط یک مفصل آرنج به هم متصل می شوند. وقتی موتور کار می کند ، مفاصل به گونه ای حرکت می کنند که شبیه بازوی باز شده انسان است.

 

یک یا دو زنجیر قسمت های هر بازو را به هم متصل کرده و همه چیز را در جای خود نگه می دارد. اولین سایبان های برقی از زنجیرهای فلایر مشابه دوچرخه استفاده کردند. سپس آنها به زنجیرهای فولادی محکم تر ارتقا یافتند که امروزه در بیشتر سایبان ها استفاده می شود. وینور از فولاد درجه یک و بدون زنگ زدگی استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که طول عمر سایبان را بدون نیاز به تعویض دوام می آورد. مارکیلوکس وعده می دهد که "انتقال قدرت" را از طریق زنجیرهای فولادی گرد فولادی خود کامل کرده است. Markilux همچنین "بازوی تاندون بیونیک" را توسعه داده است ، که در برخی از مدلها (مانند 3300 و 6000) یک ویژگی استاندارد است و به عنوان ارتقاء در سایر مدلها در دسترس است. این فناوری جدید به جای یک زنجیر فلزی دارای ترکیب کولار مخصوص توسعه یافته است. اصطکاک کمتری با کشیدن و عقب بردن سایبان ایجاد می شود ، بنابراین تنها صدایی که می شنوید چرخش خفیف موتور است.

 

منبع : سایبان پارکینگ منصف

  • ask paper