ساخت بک لینک

  • ۰
  • ۰
 

از لباس‌های مد روز استفاده کردن، یک هیجان شیرین است. خانم‌های هوشمند خیلی خوب می‌دانند که چطور کالکشن‌های فصلی و یا استایل‌های مجلسی خود را با استفاده از مد روز و همچنین رعایت سلایق خود تدارک ببینند. مانند الگوی استفاده از روسری جدید که همیشه یک حس و حال هیجانی دارد. مگر می‌شود خانم شیک پوش این روزها باشید و از تماشای مدل روسری جدید لذت نبرید؟! البته این تماشا یک بهانه شیرین است تا به ایده‌هایی نو از خلق استایل‌های متفاوت فکر کنید. اینجا در نمایش انواع مدل از عکس روسری جدید همراه گروه لیموشاپ هستید تا در دسته ‌بندی‌های حرفه‌ای به ایده‌هایی بکر از روسری جدید بپردازیم.

 

روسری یک دنیای بسیار بزرگ و شاخه در شاخه است. دنیایی که همه خانم‌ها کم و بیش از چند و چون آن اطلاع دارند. قطعاً می‌دانید که در این عرصه، انبوه مدل‌ها با سبک‌ها و طرح‌های متنوع نقش بازی می‌کنند. اما معیار ما در معرفی مدل روسری جدید پرداختن به مدل روسری جدید ۱۴۰۰ است.

هم اکنون در میانه سال ۱۴۰۰ قرار داریم. درست در این لحظه، کاملاً دقیق و ساده می‌توانیم مدل روسری جدید ۱۴۰۰ را دسته بندی شده معرفی کنیم. الگوی ما در این معرفی خیلی ساده، نیم نگاهی به روزهای سپری شده از سال ۱۴۰۰ می‌باشد و در عین حال باید از مدل‌های آینده‌دار در طراحی روسری نیز صحبت کنیم.

روسری جدید و بسیار زیبای مدل روسری 1400- لیموشاپ

یک مدل روسری جدید با رنگ سبز و طرح سلطنتی طلایی بسیار زیبا

در این لیست هیجانی یک مجموعه کامل از پرفروش‌ترین مدل‌های روسری جدید ۲۰۲۱ قرار داده‌ایم. این روسری‌ها در نزد بسیاری از بانوان با انبوه سلایق خوش آمده‌اند و برای تکمیل طیف کاملی از استایل‌های مجلسی تا کالکشن‌های فصل مناسب هستند. با این وجود سعی کرده‌ایم تا به مدل‌های خاصی که مورد توجه سخت پسندترین خانم‌ها قرار می‌گیرند نیز بپردازیم. به هر صورت فروش عالی یک ایده ساده برای معرفی روسری‌های محبوب است و قطعاً در لیست مدل روسری جدید ۲۰۲۱ متوجه این موضوع ساده اما کلیدی هستیم.

اما در آن سمت ماجرا برای معرفی مدل روسری جدید باید به سمت ایده‌های نو و خلاقانه حرکت کنیم. یعنی از روسری‌هایی رونمایی کرده باشیم که تازه و داغ داغ از دنیای خلاقانه طراحان روسری در قامت یک مدل شیک ۱۴۰۰ عرضه می ‌شوند. مدل‌هایی که تازه در حال دیدار دنیای مد زنانه هستند و قرار است در درخشش خلاقانه مورد توجه شما خانم‌های شیک پوش قرار بگیرند. از لیموشاپ خارج نشوید، با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل‌های روسری آشنا شوید:

مدل روسری سفید مشکی جدید

خانمی زیبا که روسری سفید مشکی قواره بزرگ با حاشیه زرد سر کرده است

مشخصات روسری مدل جدید زنانه :
مدل: روسری
جنس: نخی
طرح: دارای رنگ بندی
سایز قواره: ۱۳۰ سانتی متر

مدل روسری زنانه جدید ۱۴۰۰ با رنگ زمینه سفید مشکی طرح پلنگی و حاشیه زرد دارای جنس نخی و قواره بزرگ که حاشیه آن دور دوزی شده است، این مدل روسری مد روز مناسب استفاده برای روزمره می باشد چون جنس آن نخی است و از روی سر لیز نمی‌خورد و با پارچه سبکی که دارد مناسب استفاده برای روزهای گرم بهار و تابستان می‌باشد.

روسری باندانا قواره کوچک طرح خال خالی

روسری قواره کوچک یا باندانا طرح خالدار ریز

مشخصات روسری قواره کوچک باندانا:
مدل: روسری
جنس: نخی
طرح: خالدار دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۸۰ سانتی‌متر
 

عکس روسری جدید ۱۴۰۰ مدل قواره کوچک معروف به باندانا، این مدل روسری ها ترند و مد سال ۲۰۲۱ هستند که این مدل روسری با طرح خالدار و رنگ سرمه ای دارای جنس نخی و سبک و خنک مناسب برای استفاده روزمره و حتی مراسم رسمی و مهمانی ها می باشد.

روسری مجلسی ابریشم قواره کوچک

مدل روسری زنانه جدید ۱۴۰۰ مجلسی ترک قواره کوچک

مشخصات روسری جدید زنانه مجلسی:
مدل: روسری
جنس: ابریشم
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۱۰ سانتی‌متر

عکس روسری جدید زنانه مجلسی ابریشم مدل ۱۴۰۰ با رنگ زمینه صورتی و حاشیه دور دوزی شده، این مدل روسری با توجه به جنس سبک و براق ابریشمی که دارد مناسب استفاده برای مجالس خاص و مهمانی و مراسم رسمی و ست کردن با انواع لباس مجلسی می‌باشد.

روسری مینی اسکارف مجلسی دخترانه

روسری مینی اسکارف یا باندانا مجلسی ساتن مدل دخترانه با طرح سفید مشکی

مشخصات روسری قواره کوچک باندانا:
مدل: روسری
جنس: ساتن
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۷۵ سانتی‌متر

باندانا روسری قواره کوچک مد روسری جدید ۲۰۲۱، این مدل روسری دارای جنس ساتن با قواره کوچک مناسب استفاده برای مجالس و مهمانی ها از ترندها و مد سال ۱۴۰۰ می‌باشد در بین دختران طرفدار زیادی پیدا کرده است.

روسری زنانه قواره کوچک سبز

دختر خانمی زیبا با روسری پاییزه قواره کوتاه مدل توپ توپی سبز رنگ

مشخصات روسری جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی پاییزه
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۱۰ سانتی‌متر

این مدل روسری جدید سال ۱۴۰۰ دارای جنس نخی ضخیم و پاییزه می‌باشد، حاشیه روسری چرخ دوزی شده است و به علت داشتن جنس نخی اصلا لیز نیست و بر ر وی سر ماندگاری کامل دارد و برای استفاده روزمره کاملا مناسب می‌باشد. طرح زمینه توپی توپی با رنگ سبز این مدل روسری و حاشیه پلنگی آن این مدل روسری را به یک طرح اسپرت و دخترانه پسند تبدیل کرده است.

مدل روسری زنانه جدید 2021

دختر خانمی زیبا با مدل روسری جدید پاییزه نخی قواره کوچک مدل وسط ساده با رنگ زمینه زرشکی

مشخصات روسری جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی پاییزه
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۱۰ سانتی‌متر

عکس مدل روسری جدید ۱۴۰۰ زنانه، این مدل روسریمد روز دارای جنس نخی ضخیم و پاییزه می‌باشد، حاشیه روسری چرخ دوزی شده است و به علت داشتن جنس نخی اصلا لیز نیست و بر ر وی سر ماندگاری کامل دارد و برای استفاده روزمره کاملا مناسب است. طرح زمینه ساده با رنگ زرشکی این مدل روسری و طرح حاشیه آن این مدل روسری را به یک طرح جذاب برای خانم هایی که به دنبال روسری مدل وسط ساده هستند تبدیل کرده است.

مدل روسری پاییزه جدید مد 1400

دختر خانمی که روسری پاییزه نخی قواره بزرگ مدل وسط ساده و حاشیه لمه دار به رنگ آبی سر کرده است.

مشخصات روسری جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی پاییزه
طرح: مدل وسط ساده حاشیه لمه دار، دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۵ سانتی‌متر

این مدل روسری جدید مد روز ۱۴۰۰ دارای جنس نخی ضخیم و مناسب استفاده برای فصل پاییز و زمستان می‌باشد. جنس نخی این مدل روسری زنانه باعث شده تا یک روسری تمام عیار برای استفاده روزمره باشد چون لیز نمی‌خورد و بر روی سر ماندگاری کامل دارد. کیفیت پارچه بالایی دارد و پرز نمی دهد و چروک نیز نمی‌شود. طرح ساده این مدل روسری جدید پاییزه می‌تواند برای خانم هایی که به دنبال یک روسری ساده رنگی می‌باشند جذاب و دوست داشتنی باشد.

مدل جدید روسری مجلسی زنانه

خانمی با روسری مجلسی ابریشم قواره بزرگ با رنگ زمینه سفید و صورتی

معیارهای شما در انتخاب روسری جدید

معیارهای ما در معرفی مدل روسری جدید خیلی ساده در قامت دسته بندی‌های متنوع از انواع مدل روسری جدید ۲۰۲۱ خلاصه شده است. ما در گروه لیمو شاپ به عنوان یکی از مطرح‌ترین متولیان مد روسری وظیفه داریم تا یک لیست کامل و جذاب از بهترین و محبوب‌ترین مدل روسری جدید ۱۴۰۰ عرضه نماییم. اما اصل ماجرا در سمت شما نشسته است. جایی که باید هنرمندانه طبق معیارهایی اصولی مدل روسری جدید مطابق سلایق و نیازهای خود را انتخاب نمایید.

روسری ❤️ خرید روسری زنانه قیمت ارزان، مدل های جدید و شیک ۱۴۰۰

تماشای عکس روسری جدید یک بهانه است تا در نیم نگاهی هوشمندانه الگوی مد روز و البته هماهنگ با استایل شخصی خود را تکمیل کنید. قطعاً قرار نیست تا تمامی مدل روسری جدید ۱۴۰۰ را تجربه کنید. اما قطعاً باید مهارت پیدا کردن یک روسری مناسب با حس و حال خود را داشته باشید.

خانم‌های کاربلد در پیدا کردن مدل روسری‌های مناسب خودشان استاد هستند. آنها خیلی ساده از میان انبوه مدل‌ها الگوی ایده‌آل خود را پیدا می‌کنند. برای این خانم‌ها تماشای عکس روسری جدید تبدیل به یک گالری گذرا است تا دقیق و ساده به مدل جذاب و مورد نظر خودشان رسیده باشند

مدل روسری جدید زنانه مجلسی ترک

خانمی زیبا با مدل روسری مجلسی با قواره بزرگ با مدل بستن جدید و حجاب کامل

مشخصات روسری زنانه جدید ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: ابریشم
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۲۰ سانتی‌متر

این مدل روسری جدید زنانه مد ۲۰۲۱ ترک دارای جنس ابریشمی و قواره ۱۲۰ سانتی متری حاشیه دور دوزی شده است و  با ترکیب رنگ زمینه طوسی که از رنگ‌های پرطرفدار سال های اخیر در بین خانم ها می‌باشد مناسب استفاده برای مجالس و مهمانی و مراسم رسمی است و به راحتی با انواع لباس مجلسی قابل ست کردن و سر کردن می باشد.

مدل روسری پاییزه قواره بزرگ

خانمی با مدل روسری جدید پاییزه قواره بزرگ با طرح برگ با ترکیب زمینه رنگ سرمه ای نارنجی

مشخصات مدل روسری جدید مد ۲۰۲۱:
مدل: روسری
جنس: نخی پاییزه
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

این مدل روسری جدید ۱۴۰۰ دارای جنس نخی ضخیم پاییزه و قواره بزرگ ۱۳۰ سانتی متری حاشیه دور دوزی شده است. جنس پارچه روسری نخی باعٍث شده تا روسری کالا بر روی سر ماندگاری داشته باشد و از روی سر لیز نخورد. ترکیب دو رنگ گرم سرمه ای و نارنجی با طرح برگ این مدل روسری را به یک طرح روسری دخترانه پسند کرده و برای ست کردن کردن با رنگ‌های مختلف پالتوهای پاییزه و زمستانی مناسب است.

روسری زرد لیمویی پاییزه قواره بزرگ

خانمی با روسری زرد رنگ پاییزه قواره بزرگ، رنگ زرد لیمویی از رنگ‌های پرطرفدار در فصل پاییز می‌باشد.

مشخصات روسری جدید ۲۰۲۱:
مدل: روسری
جنس: نخی پاییزه
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

این روسری جدید زنانه ۱۴۰۰ مد روز دارای جنس نخی ضخیم پاییزه و قواره بزرگ ۱۳۰ سانتی متری حاشیه دور دوزی شده است. جنس پارچه روسری نخی باعٍث شده تا روسری کالا بر روی سر ماندگاری داشته باشد و از روی سر لیز نخورد. این  رنگ های جذاب و متنوع این مدل روسری جدید پاییزه ۲۰۲۱  و برای ست کردن کردن با رنگ‌های مختلف پالتوهای پاییزه و زمستانی مناسب است.

مدل روسری باندانا جدید 1400

روسری باندانا یا همان روسری های قواره کوچک در سایزهای ۵۰ تا ۹۰ سانتی‌متر از ترندهای مد سال ۱۴۰۰ هستند.

مشخصات مدل روسری قواره کوچک جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: ساتن
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۷۵ سانتی‌متر

مدل روسری جدید ۱۴۰۰ روسری های قواره کوچک معروف به باندانا یا مینی اسکارف از ترند های به روز و جدید ۱۴۰۰ است که بعد از سال های متوالی استفاده از روسری های قواره بزرگ می تواند یک استایل متنوع و جدید را رقم بزند. این مدل روسری های قواره کوچک یا باندانا در بین دختر خانم ها بسیار پرطرفدار است. اگر به دنبال استایل جدید و به روز در روسری هستید می‌توانید از یک مدل روسری قواره کوچک استفاده کنید.

روسری لویی ویتون

مدل‌های روسری با طرح مارک لویی ویتون همیشه از مدل روسری‌های پرطرفدار بین خانم‌ها بوده است.

مشخصات روسری زنانه جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

روسری جدید زنانه با مارک لویی ویتون مدل ۱۴۰۰ که از جنس نخی سبک و لطیف می‌باشد مناسب استفاده برای فصل بهار و تابستان است که حاشیه آن دور دوزی شده و دارای رنگ بندی متنوع و زیبا است که دست خانم ها را برای انتخاب و ست کردن با لباس ها و مانتوهای رنگ های مختلف باز گذاشته است. جنس نخی این مدل روسری زنانه باعث شده این مدل روسری روی سر ماندگاری کامل داشته باشد و اصلا لیز نباشد. قواره بزرگ با سایز ۱۳۰ این روسری می‌تواند اولویت اول خانم ها برای انتخاب این مدل روسری برای کسانی که به دنبال یک روسری قواره بزرگ هستند باشد.

روسری حریر

مدل جدید سال ۱۴۰۰ روسری زنانه قواره بزرگ تابستانه با طرح و رنگ جذاب

مشخصات مدل روسری جدید ۲۰۲۱:
مدل: روسری
جنس: نخی 
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

این مدل روسری جدید ۱۴۰۰ از جنس نخی سبک و لطیفی است که حاشیه آن دور دوزی شده است. جنس نخی این مدل روسری جذاب ایستایی و ماندگاری آن را بر روی سر تضمین می کند و خانم می‌توانند بدون دغدغه از لیز خوردن روسری خود آن را استفاده و سر کنند، جنس پارچه این مدل روسری از پارچه نخی جدید و اعلا تهیه شده است که در برابر نخ کش شدن و چروک شدن مقاوم است. قواره بزرگ روسری که سایز ۱۳۰ سانتی‌متری است می‌تواند انتخاب مناسبی برای خانم هایی که به دنبال یک مدل روسری قواره بزرگ سبک و راحت برای فصل تابستان می گردند باشد.

روسری طوسی زرد راه راه

رنگ طوسی زرد از ترندها و رنک‌های پرطرفدار روسری در سال ۱۴۰۰

مشخصات مدل روسری جدید ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

مدل روسری جدید ۱۴۰۰ مد روز با طرح راه راه معروف به طرح زبرا، این مدل روسری از جنس نخی اعلا بوده که به علت همین علت ایستایی کاملی بر روی سر دارد و اصلا لیز نیست و خانم هایی که به دنبال یک روسری نخی اعلا که لیز هم نباشد گزینه فوق العاده ایی باشد. رنگ بندی متنوع و زیبایی که برای این روسری در نظر گرفته شده است این مدل روسری را به یک روسری جذاب و دوست داشتنی و دخترانه پسند تبدیل کرده است.

روسری سبز

روسری سبز رنگ، این رنگ در فصل پاییز و زمستان برای ست کردن با پالتوهای زمستانی از رنگ‌های پرطرفدار می باشد.

مشخصات روسری جدید زنانه مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی پاییزه
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

مدل جدید روسری زنانه مد ۲۰۲۱، این مدل روسری از جنس نخی ضخیم است که مناسب استفاده برای فصل پاییز و زمستان می باشد، حاشیه روسری دور دوزی شده است. جنس نخی روسری ایستایی و ماندگاری آن را بر روی سر را تضمین می کند و خانم ها می توانند بدون دغدغه از لیز خوردن روسری خود آن را استفاده و سر کنند. طرح وسط ساده حاشیه دار روسری برای بانوانی که دنبال یه روسری ساده می گردند می‌تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد و همچنین رنگ بندی زیبا و متنوع این مدل روسری دست شما را برای یک انتخاب یک روسری زیبا با یک رنگ دلخواه باز گذاشته است.

روسری دخترانه

مدل روسری با طرح و رنگ دخترانه با ترکیب رنگی از سبز و نارنجی که زیبایی خاصی را رقم می‌زند.

مشخصات روسری جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی پاییزه
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

مدل روسری جدید ۱۴۰۰ پاییزه نخی قواره بزرگ حاشیه دور دوزی شده با ترکیب رنگ سبز و نارنجی. این مدل روسری دارای قواره ۱۳۰ سانتی‌متری می باشد که در دسته و شاخه مدل های روسری‌ قواره بزرگ قرار می‌گیرد و به علت داشتن جنس نخی کاملا بر روی سر ماندگاری و ایستایی دارد و اصلا لیز نیست. این مدل روسری با داشتن جنس ضخیم پارچه آن مناسب استفاده برای فصل پاییز و زمستان است.

روسری طوسی زرد قواره بزرگ

مدل روسری جدید قواره بزرگ با رنگ طوسی زرد که رنگ ترند سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

انتخاب مدل روسری جدید چندان سخت نیست!

شما که در این مطلب از معرفی مد روسری جدید ۱۴۰۰ همراه ما هستید، قطعاً از جمع خانم‌های کاربلد آمده‌اید تا یک گونه خاص خودتان را انتخاب کنید. این هنر لیست ما است تا نظر حرفه‌ای شما را جذب کرده باشد. اما می‌خواهیم دستی بر آتش مهارت شما گذاشته باشیم و خیلی ساده و البته مختصر از معیارهای یک خانم کاربلد در انتخاب مدل روسری جدید نکاتی هر چند ساده را مطرح کنیم.

روسری مجلسی

خانمی با استایل حجاب کامل که روسری مجلسی خود را با مدل بستن جدید سر کرده است.

مشخصات روسری جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: ابریشم
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۱۰ سانتی‌متر

عکس روسری جدید زنانه مدل ۲۰۲۱ مد روز، یک مدل روسری مجلسی از جنس ابریشم اعلا با چاپ دیجیتالی که حاشیه آن چرخ دوزی شده است. رنگ بندی و طرح روسری اسپرت بوده و برای خانم هایی که به دنبال یک روسری با مدل به روز با رنگ بندی شاد هستند می‌تواند جذاب و چشم گیر باشد.

روسری پلنگی جدید

خانمی با مدل روسری مجلسی قواره کوچک طرح پلنگی جدید

مشخصات روسری زنانه جدید:
مدل: روسری
جنس: ساتن
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۱۰ سانتی‌متر

عکس روسری پلنگی جدید مدل ۱۴۰۰، این مدل روسری پلنگی دارای جنس ساتن بوده که این روسری را برای استفاده به عنوان روسری مجلسی برای مهمانی ها و مراسم رسمی مناسب می کند. قواره کوچک روسری ترند سال ۲۰۲۱ بوده و بین خانم هایی که به دنبال استایل جدید و به روز می‌گردند پرطرفدار خواهد بود.

روسری سفید مشکی

یک مدل جدید روسری قواره بزرگ مدل وسط ساده زمینه مشکی با حاشیه سفید

مشخصات روسری جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

یک مدل روسری زنانه جدید مدل ۱۴۰۰ مد روز، این مدل روسری تک رنگ بوده و زمینه مشکی و حاشیه سفید و طرح وسط ساده حاشیه دار این مدل روسری بسیار پرطرفدار است. جنس نخی این مدل روسری ایستایی آن را بر روی سر تضمین می کند و خانم ها می توانند بدون دغدغه و نگرانی از لیز خوردن روسری خود آن را استفاده و سر کنند. این مدل روسری با ضخامت های مختلف عرضه می‌گردد تا هم مناسب استفاده برای فصل پاییز و زمستان و هم فصل بهار و تابستان باشد و هر دو مدل پاییزه و تابستانی این مدل روسری در موجود است.

روسری نارنجی

رنگ نارنجی روسری، گرمابخش یک استایل هیجان انگیز برای استفاده در کنار مانتوهای دارای رنگ سرد و خنثی می باشد.

مشخصات روسری زنانه جدید :
مدل: روسری
جنس: نخی
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

یک مدل روسری زنانه مدل ۱۴۰۰ قواره بزرگ سایز ۱۳۰سانتی‌متری که دارای جنس نخی سبک و خنک تابستانی که حاشیه آن دور دوزی شده است را مشاهده می‌کنید. این مدل روسری با رنگ نارنجی و گرمی که دارد برای کسانی که به دنبال یک استایل جذاب و هیجان انگیز باشند مناسب می باشد، از طرفی این مدل روسری با داشتن رنگ بندی جذاب و متنوع می تواند دست شما را برای انتخاب و ست کردن روسری خود با انواع مانتو و لباس خود باز بگذارد.

جنس نخی این مدل روسری ایستایی آن را بر روی سر شما تضمین می کند و شما با خیال راحت و بدون نگرانی و دغدغه از لیز خوردن روسری خود، می‌توانید این مدل روسری را استفاده کنید.

روسری فندی

مدل روسری جدید با طرح مارک فندی، مناسب برای ست کردن با کیف و کفش های مارک فندی

  • یک استایل مد روز  برای مدل روسری جدید ۱۴۰۰ خود داشته باشید:

پرداختن مدل روسری جدید یک بهانه است تا از قید ایده‌های تکراری و قدیمی رها شده باشید. هر لباس جدید که با مد روز طراحی شده است، شما را از بند ایده های سنتی رها می‌کند و با دنیایی جدید که قطعاً عاشقانه آن را می‌خواهید، آشنا خواهد کرد. مدل روسری جدید ۱۴۰۰ می‌تواند اولین قدم شما در ایجاد یک استایل هماهنگ و متفاوت از شما باشد. اما در ایجاد این استایل قطعاً پایبند سلایق خودتان هستید.

سلیقه یک معیار نسبی است. یک ایده روانشناختی که حضوری قدرتمند و همیشگی در انتهای خواسته‌های شما دارد. سلیقه کلیدی‌ترین مهره در بازی انتخاب لباس‌های شما می‌باشد. اما سلیقه نباید شما را پایبند ایده‌های تکراری کند. سلیقه نباید شما را در چند مدل روسری و یا هر لباس تکراری دیگر نگه دارد. سلیقه فقط می‌تواند یک معیار باشد.

مثلا ممکن است به استفاده از رنگ‌های شاد مانند رنگ زرد علاقه داشته باشید. گرایش به رنگ زرد سلیقه شما است. اما پرداختن به انواع تناژ از رنگ زرد و یا استفاده از الگوهای متنوع در طراحی نقش و نگارها بر پایه رنگ زرد تبدیل به مهارت شما می‌شود. هر اندازه بر سلایق خود مسلط‌تر باشید و در عین حال مهارت ایجاد یک استایل شخصی اما نوآور را داشته باشید، بهتر می‌توانید از مدل‌های مناسب و هماهنگ که قطعاً دوست دارید تهیه کنید.

روسری ساده رنگی

پرداختن به تماشای عکس روسری جدید زنانه یک ایده است تا بتوانید کاملا مسلط بر سلایق خود آنها را در دنیای مد روز هدایت کنید. به این ترتیب می‌توانید با تماشای انبوه مدل روسری جدید ۲۰۲۱ از یک نمونه که مطابق استایل شخصی شما است، تهیه نمایید.

روسری لویی ویتون

مدل جدید روسری لویی ویتون، یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در بین بانوان علاقمند به مارک‌ها وبرندهای خارجی

مشخصات روسری مدل ۹۹:
مدل: روسری
جنس: نخی
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

این مدل روسری زنانه جدید مدل ۹۹ دارای جنس نخی سبک و خنک مناسب استفاده برای فصل بهار و تابستان می باشد، به علت استفاده از پارچه نخی اصلا لیز نیست و مناسب استفاده روزمره است. اندازه روسری قواره ۱۳۰ سانتی متری است که در دسته روسری های قواره بزرگ قرار می گیرد و حاشیه این مدل روسری زنانه دور دوزی شده است.

 

روسری سبز نارنجی

مدل روسری جدید ۱۴۰۰ قواره بزرگ دست دوز با ترکیب رنگ سبز و نارنجی و طرح دخترانه

مشخصات روسری جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: ابریشم توییل
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

عکس روسری جدید زنانه مدل ۱۴۰۰ مد روز، جنس پارچه این مدل روسری ابریشم توییل و حاشیه آن دور دوزی شده است و قواره روسری ۱۳۰ سانتی متری است که در شاخه مدل روسری های قواره بزرگ قرار می گیرد. روسری های ابریشم توییل بیشتر کاربرد مجلسی دارند و برای استفاده روزمره به علت اینکه کمی لیز هستند مناسب نیستند، در عوض بافت پارچه پرتراکم و مقاومی دارند و دیر نخ کش می‌شوند و چروک نیز نمی‌شوند و پرز نمی‌دهند.

روسری سفید مشکی

مدل روسری زنانه جدید با رنگ سفید و مشکی، این ترکیب رنگ همیشه و هر فصلی در بین بانوان پرطرفدار می باشد.

مشخصات مدل روسری جدید زنانه:
مدل: روسری
جنس: ابریشم توییل
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

عکس روسری جدید زنانه مدل ۱۴۰۰ مد روز، جنس پارچه این مدل روسری ابریشم توییل و حاشیه آن دور دوزی شده است و قواره روسری ۱۳۰ سانتی متری است که در شاخه مدل روسری های قواره بزرگ قرار می گیرد. روسری های ابریشم توییل بیشتر کاربرد مجلسی دارند و برای استفاده روزمره به علت اینکه کمی لیز هستند مناسب نیستند، در عوض بافت پارچه پرتراکم و مقاومی دارند و دیر نخ کش می‌شوند و چروک نیز نمی‌شوند و پرز نمی‌دهند. ترکیب رنگ سفید مشکی یکی از رنگ‌های پرطرفدار در بین خانم‌ها می‌باشد.

روسری حریر مجلسی قواره بزرگ

روسری های حریر هم برای استفاده روزمره مناسب می‌باشند و هم برای استفاده برای مجالس و مهمانی کاربرد دارند.

مشخصات روسری زنانه جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: حریر
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

این مدل روسری یک مدل روسری جدید ۲۰۲۱ زنانه مد روز است که دارای جنس حریر گارزا می‌باشد و حاشیه روسری دور دوزی شده است و دارای سایز ۱۳۰ سانتی‌متری است که در دسته و شاخه روسری های مدل قواره بزرگ قرار می‌گیرد. جنس حریر این مدل روسری دارای بافتی سبک و نرم و لطیف است که در عین سبک بودن اصلا لیز نیست و بر روی سر ماندگاری کامل دارد، این مدل جدید روسری زنانه برای استفاده به عنوام روسری مجلسی و برای مراسم رسمی و مهمانی و حتی استفاده روزمره برای فصل بهار و تابستان کاملا مناسب می‌باشد.

روسری لویی ویتون

خانمی با روسری طرح مارک لویی ویتون از طرح‌های مارک پرطرفدار بین خانم‌ها برای ست کردن با کیف و کفش مارک Lv

  • در عکس روسری جدید ۱۴۰۰، مدل روسری جدید کاربردی انتخاب کنید:

کاربرد اصلی‌ترین معیار در استفاده از روسری است. شما همه روسری‌های خود را طبق سلیقه و استایل شخصی خود تهیه می‌کنید. اما همه روسری‌های انتخاب شده خود را در همه جا استفاده نمی‌کنید. زیرا هوشمندانه می‌دانید که هر مدل روسری کاربرد خاص خودش را دارد.

در تماشای عکس روسری جدید زنانه به کاربردی که می‌خواهید، فکر کنید. روسری را برای استفاده در مجالس می‌خواهید؟ و یا قصد گذران یک روز عادی را دارید؟ آیا احتمال می‌دهید که با این روسری در محل کار و یا فضاهای اداری حاضر باشید؟ آیا روسری انتخاب شده شما مناسب ماندن در یک دورهمی خودمانی است؟ و انبوه سوالات دیگر که حالا باید خیلی دقیق و حساب شده در توجه شما قرار بگیرد.

در لیست عکس روسری جدید زنانه که تهیه شده است، الگوی ما پرداختن به انواع ایده‌ها بوده است. قاعدتا نگاه کاربردی جایی در سمت شما نشسته است و باید زیرکانه مورد توجه قرار بگیرد.

روسری فندی جدید

خانمی زیبا با مدل روسری جدید دخترانه اسپرت طرح ترکیبی زنجیری و مارک فندی

مشخصات روسری جدید ابریشم توییل مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: ابریشم توییل
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

عکس روسری جدید زنانه مدل ۲۰۲۱ این مدل روسری از جنس ابریشم توییل حاشیه دور دوزی شده است، ابریشم توییل دارای بافت متراکم بوده و چروک نمی‌شود و در برابر نخ‌کش شدن و پرز دادن مقاوم است. روسری ابریشم توییل بیشتر کاربرد مجلسی دارد و برای استفاده روزمره مناسب نیست چرا که کمی لیز است.

روسری سفید رنگی

خانمی زیبا که مدل روسری جدید قواره بزرگی با زمینه سفید و گل های رنگی سر کرده است

مشخصات روسری جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: ابریشم توییل
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

عکس روسری جدید زنانه مدل ۱۴۰۰ مد روز، این مدل روسری از جنس ابریشم توییل حاشیه دور دوزی شده است، ابریشم توییل دارای بافت متراکم بوده و چروک نمی‌شود و در برابر نخ‌کش شدن و پرز دادن مقارم است. روسری ابریشم توییل بیشتر کاربرد مجلسی دارد و برای استفاده روزمره مناسب نیست چرا که کمی لیز است. زمینه سفید با گل‌های رنگی این مدل روسری آن را برای ست کردن با انواع لباس های مجلسی مناسب کرده است.

روسری ساده منگوله دار

روسری مدل جدید ساده رنگی که با داشتن منگوله و نوار طرح پلنگی زیبایی و جذابیت خاصی را رقم زده است.

  • جنس مدل روسری جدید همیشه جدی است:

در تمام معیارهای خرید روسری برای انتخاب هر سبک در تکمیل هر نوع کالکشن زنانه توجه به جنس پارچه روسری اهمیت بالایی دارد. قطعاً در پرداختن به روسری جدید ۱۴۰۰ باید از چند و چون جنس پارچه اطلاع درست و دقیق داشته باشید.

برای معرفی انواع مدل روسری جدید زنانه پرداختن به انبوه جنس پارچه ضروری است. در غیر این صورت قطعا لیست تهیه شده نمی‌تواند ایده‌هایی کامل و مد روز باشد. قطعا سعی شده است تا الگوی کیفیت در معرفی مدل روسری جدید ۲۰۲۱ مد نظر قرار بگیرد. اما در نهایت این شما هستید که باید معیار جدی جنس پارچه در طراحی مدل روسری جدید را جدی‌تر دنبال کنید. بسیاری از طرح‌ها، ایده‌های لاکچری با ظاهری درخشان هستند که قطعاً نیاز به کار در پارچه‌های ابریشمی دارند. در عین حال ایده‌های خلاقانه در طراحی مدل روسری‌های نخی و پشمی هم پیش‌بینی شده است.

روسری ❤️ خرید روسری زنانه قیمت ارزان، مدل های جدید و شیک ۱۴۰۰

قیمت روسری از معیارهای جدی است که تماما در عرصه جنس پارچه روسری قدم می‌گذارد. جنس پارچه معرف کیفیت کار و قیمت نهایی روسری است. قطعاً مد روز بودن تاثیر هر چند کوچک در قیمت مدل روسری جدید ۲۰۲۱ خواهد گذاشت. اما معیار اصلی در قیمت، جنس پارچه است. قاعدتاً برای بررسی مدل روسری جدید باید از معیار قیمت نیز اطلاع کافی داشته باشید.

روسری جدید

ترکیب رنگ طوسی و زرد از رنگ های پرطرفدار سال ۱۴۰۰ در مدل های جدید روسری می باشد.

مشخصات روسری زنانه جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

روسری زنانه جدید ۱۴۰۰ مد روز این مدل روسری از جنس نخی سبک و خنک است که مناسب استفاده برای فصل بهار و تابستان می‌باشد، حاشیه روسری دور دوزی شده است و قواره روسری ۱۳۰ سانتی است که این مدل روسری را در شاخه روسری های قواره بزرگ قرار می دهد. رنگ زمینه طوسی زرد از رنگ های ترند سال ۱۴۰۰ می باشد که در این سال بسیار پرطرفدار است.

روسری هرمس

خانمی با روسری پاییزه قواره بزرگ طرح مارک هرمس با یک رنگ پرطرفدار

مشخصات روسری جدید مدل ۲۰۲۱:
مدل: روسری
جنس: نخی 
طرح: تک رنگ
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

عکس روسری جدید زنانه مدل ۱۴۰۰ مد روز ، یک مدل روسری زنانه قواره بزرگ حاشیه دور دوزی شده با جنس نخی سبک مناسب استفاده برای فصل بهار و تابستان با طرح هرمس و رنگ کرم که زیبایی خاصی به این مدل روسری بخشیده است.

خرید روسری سبز قواره بزرگ

خانمی زیبا با مدل روسری جدید پاییزه قواره بزرگ با رنگ زمینه سبز

مشخصات روسری پاییزه جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی پاییزه
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

عکس روسری جدید زنانه مدل ۲۰۲۱ مد روز، این مدل روسری با رنگ زمینه سبز رنگ که ار رنگ های پرطرفدار بین خانم ها می‌باشد از جنس نخی ضخیم است که برای استفاده برای فصل پاییز و زمستان مناسب می‌باشد، جنس نخی این مدل روسری ایستایی و ماندگاری این مدل روسری را روی سر تضمین می‌کند و خانم ها می‌توانند بدون دغدغه و نگرانی از لیز خوردن روسری خود آن را سر کرده و استفاده کنند. اندازه این مدل روسری ۱۳۰ سانتی‌متر است که آن را در شاخه روسری های قواره بزرگ قرار می‌دهد.

روسری ژاکارد ساده رنگی سبز

خانمی با مدل جدید روسری زنانه ژاکارد ساده رنگی قواره بزرگ با رنگ سبز

مشخصات روسری ژاکارد جدید مدل ۱۴۰۰:
مدل: روسری
جنس: نخی پاییزه
طرح: دارای رنگ‌بندی
سایز: قواره ۱۳۰ سانتی‌متر

عکس روسری جدید زنانه مدل ۱۴۰۰ مد روز، روسری ژاکارد ساده رنگی و مشکی از مدل روسری های پرطرفدار بین خانم هایی است که به دنبال یک روسری ساده اما غیر تکراری می گردند. روسری های مدل ژاکارد معمولا در جنس های نخی و ساتن عرضه می گردند. در این عکس یک مدل روسری ژاکارد نخی قواره بزرگ سایز ۱۳۰ که حاشیه ریشه پرزی دارد و مناسب استفاده برای فصل پاییز و زمستان است را مشاهده می کنید.

روسری پوست ماری

مدل روسری با طرح پوست ماری در فصل پاییز و زمستان برای ست کردن با کیف و کفش زمستانی از طرح‌های پرطرفدار می‌باشد.

سخن آخر:

همه خانم‌ها داشتن روسری جدید را می‌پسندد. خانم‌ها در تهیه لباس‌های خود رسیدن به یک استایل شخصی که شبیه هیچ کسی نیست را دوست دارند. قطعاً پرداختن به مدل روسری جدید اولین ایده برای رسیدن به این هدف جذاب است. با تماشای عکس روسری جدید در لیست تهیه شده از گروه لیمو شاپ به سادگی می‌توانید از انواع مدل‌های مد روز که قرار است اولین‌ها باشند، برخوردار شوید.

برگرفته از : https://limoshop.com/mag

  • ۰۰/۰۹/۰۴
  • ask paper

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی