ساخت بک لینک

  • ۰
  • ۰

در Roché ما سایبان های حیاط را بیش از هر زمان دیگری می فروشیم ، بنابراین ما از اول تشخیص می دهیم که روند زندگی در فضای باز رونق دارد. بررسی جدید روندهای Houzz UK Landscaping Trends 2016 مشاهدات ما را با برخی حقایق و ارقام جالب تأیید کرده است. آنها نتایج خود را بر اساس پاسخ های 1000 صاحب خانه بریتانیایی که به تازگی یک پروژه در فضای باز را تکمیل کرده بودند یا در حال حاضر در حال برنامه ریزی آن بودند ، استناد کردند.

 

این نشان داد که بیش از یک سوم بریتانیایی ها حداقل 6 ساعت را در باغ گذراندند و برای تفریح ​​(50٪) ، غذاخوری (24٪) و آشپزی (20٪) ارزش قائل شدند. بنابراین منطقی است که هنگام انجام یک پروژه در فضای باز ، 59 درصد از صاحبان خانه زندگی در فضای باز را بر سایر جنبه های طراحی اولویت می دهند. مردم مبلمان فضای باز (58)) ، کباب پز (40) ، آتش نشانی (28)) و بخاری حیاط (12)) را برای افزایش سطح راحتی خریداری می کنند. جالب اینجاست که عدم رعایت حریم خصوصی با حصارها ، حصارها ، دیوارها و سایبان ها راه حل های موجود بود. خورشید بیش از حد نیز توسط 50 شرکت کننده به عنوان یک مسئله شناخته شد - مشکل دیگری که روشه می تواند به آن کمک کند. نورپردازی محیط این مطالعه همچنین اهمیت نورپردازی بیرونی در باغ های مدرن را نشان داده است.

 

 

درصد از افرادی که سیستم های بیرونی را به روز می کردند ، در حال سرمایه گذاری در زمینه روشنایی مانند LED هستند. دلایل اصلی ارائه شده برای این تغییرات ایمنی یا امنیت نبود ، بلکه ایجاد محیط و فضای آرامش بخش تر بود. این امر ، همراه با این واقعیت که 58 درصد از نورپردازی فضای بیرونی در عرشه و حیاط و 24 درصد در سازه هایی مانند سایبان و آلاچیق ، ایده آل زندگی در فضای باز را تقویت می کند. 

منبع : سایبان عمودی منصف

  • ۰۰/۰۷/۱۹
  • ask paper

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی