ساخت بک لینک

  • ۰
  • ۰

  سایبان های موتوری یا "سایبان های جمع شونده" ممکن است بسیار آسان کار کنند ، اما فناوری که در داخل آن پنهان شده است ، پیشرفته است. در اینجا یک توضیح ساده درباره آنچه که با فشار دادن آن دکمه رخ می دهد وجود دارد. موتور موتور یک سایبان برقی را تغذیه می کند. جدیدترین فناوری قادر است حتی بزرگترین سایه بان ها را نیز حرکت دهد ، در حالی که هنوز به اندازه کافی جمع و جور است که به خوبی در داخل بشکه (غلتکی که پوشش روی آن می پیچد) جا می گیرد. این بدان معناست که تنها سایه بان را خواهید دید (مگر اینکه شما بخواهید لوازم جانبی گرمایش و روشنایی را اضافه کنید - در این صورت نصاب شما یک جعبه گیرنده کوچک به دیوار کنار آن اضافه می کند). سازندگان سایبان به دلیل شکل و طراحی داخلی از موتورهای لوله ای یکپارچه استفاده می کنند. سیم متصل کننده موتور از یک سر سایبان عبور می کند و آماده است تا توسط یک برقکار آموزش دیده به منبع تغذیه شما متصل شود.

 

هنگامی که موتور کار می کند ، بشکه را می پیچاند و پوشش پارچه ای را باز می کند. بازوها به دلیل سیستم کشش فنر یا پیستون های گاز کار می کنند. بسیاری تصور می کنند که جلد را باز می کنند ، اما بازوها به طور خودکار با باز یا بسته شدن پوشش دنبال می شوند. کشش ناشی از چشمه ها یا فشار گاز باعث می شود که آنها به آرامی باز و بسته شوند. بشکه سایبان از نزدیک بازوها بیشتر سایبان های روشه دارای چارچوب آلومینیومی برای استحکام و مقاومت هستند.

طراحی استاندارد پاسیو دارای دو بازو خواهد بود ، اگرچه مدلهای بزرگتر ممکن است سه یا بیشتر داشته باشند. هر بازو شامل دو بخش اصلی است که توسط یک مفصل آرنج به هم متصل می شوند. وقتی موتور کار می کند ، مفاصل به گونه ای حرکت می کنند که شبیه بازوی باز شده انسان است.

 

یک یا دو زنجیر قسمت های هر بازو را به هم متصل کرده و همه چیز را در جای خود نگه می دارد. اولین سایبان های برقی از زنجیرهای فلایر مشابه دوچرخه استفاده کردند. سپس آنها به زنجیرهای فولادی محکم تر ارتقا یافتند که امروزه در بیشتر سایبان ها استفاده می شود. وینور از فولاد درجه یک و بدون زنگ زدگی استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که طول عمر سایبان را بدون نیاز به تعویض دوام می آورد. مارکیلوکس وعده می دهد که "انتقال قدرت" را از طریق زنجیرهای فولادی گرد فولادی خود کامل کرده است. Markilux همچنین "بازوی تاندون بیونیک" را توسعه داده است ، که در برخی از مدلها (مانند 3300 و 6000) یک ویژگی استاندارد است و به عنوان ارتقاء در سایر مدلها در دسترس است. این فناوری جدید به جای یک زنجیر فلزی دارای ترکیب کولار مخصوص توسعه یافته است. اصطکاک کمتری با کشیدن و عقب بردن سایبان ایجاد می شود ، بنابراین تنها صدایی که می شنوید چرخش خفیف موتور است.

 

منبع : سایبان پارکینگ منصف

  • ۰۰/۰۷/۱۹
  • ask paper

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی